כנס הוא כלי בארגז הכלים התדמיתיים של ארגון. הזדמנות מיוחדת עבור הארגון לפגוש את קהלי היעד שלו בצורה ישירה, בלתי אמצעית, ולתקשר מסרים מתוכננים באופן פרונטלי.
בהוויה הדיגיטלית של ימינו, להשקפתנו, כנס הוא כלי חשוב! זהו כלי שמצריך השקעת משאבים ועל כן חשוב למקסם אותו ככלי שיווקי ולמקסם תועלות לעלותו.
יח"צ לכנס, לשיטתנו, הן דרך אפקטיבית לשפר את האפקטיביות של הכנס עבור הארגון, הן מבחינה תדמיתית והן מבחינת השגת המטרות שלשמן הכנס מופק
כמו בצה"ל גם יח"צ לכנס מתחלק לשלושה חלקים ולכל חלק מטרה אחרת:
הגדרת המטרות השיווקיות והמסרים המדויקים שנרצה להדהד –
יצירת תוכנייה, גיוס חסויות, גיוס מרצים והגדרת הלו"ז לכנס.
הנה מספר דוגמאות לפעולות יח"צ שניתן לבצע בשלב המקדים :
דוברות במהלך הכנס למקסום האפקט על קהלים שלא הגיעו פיזית לכנס – 'נוציא' כותרות משמעותיות וחדשותיות , תקצירים חשובים, סרטונים של המשתתפים שאמרו דברים חשובים תמונות של אחמי"ם המגיעים ועוד. למרות הבהילות יש להקפיד גם כאן על ציטוט נכון ועל תמונות שיש לכם זכויות יוצרים עליהם.
כנס הוא אירוע משמעותי שעולה במשאבים רבים ומיצר תהודה לעשיה של הארגון. תפקידו של משרד היח"צ, לנצל את ההוצאה הכבדה על מנת למקסם את החשיפה ולתת ללקוחות ערך מוסף.
בניה ועיצוב אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל בע״מ